REGULAMIN WITRYNY ZDROWIEIWITALNOŚĆPANEL.ELMS.PL  

§ 1

Postanowienia wstępne

1. Sklep internetowy zdrowieiwitalnosc dostępny pod adresem internetowym www.zdrowieiwitalnoscpanel.elms.pl , prowadzony jest przez Grzegorza Łuczaka prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą LUXED Grzegorz Łuczak z siedzibą w Dąbrowie, ul. Krańcowa 19, 62-070 Dąbrowa, NIP: 697-157-87-79.

2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania z Witryny oraz zasady i tryb zawierania Umów z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu. 

 

§ 2

Definicje

 

 

 

  1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Usługodawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 
  2. Usługodawca – Grzegorz Łuczak prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą LUXED Grzegorz Łuczak z siedzibą w Dąbrowie, ul. Krańcowa 19, 62-070 Dąbrowa, NIP: 697-157-87-79..

 

  1. Klient - każdy podmiot (Konsument lub Przedsiębiorca) dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

 

  1. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.

 

  1. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Usługodawcę pod adresem internetowym www.zdrowieiwitalnośćpanel.elms.pl

 

  1. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość w ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

 

  1. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.

 

  1. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy  Usług ze Usługodawcą.

 

  1. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia oraz określenie warunków Umowy , w tym płatności.

 

  1. Usługa - dostępna w Sklepie usługa będąca przedmiotem Umowy  między Klientem a Usługodawcą.

 

 

  1. Umowa - umowa o świadczenie Usług zawierana albo zawarta między Klientem a Usługodawcą za pośrednictwem Sklepu.

 

 

  1. Platforma – jedna z plaftorm płatności elektronicznych udostępniona w Sklepie za pomocą której Klient może dokonać płatności za Usługi. Sklep korzysta z platform PayPal, STRIPE, PayU i WebToLearn

 

§ 3

Kontakt ze Sklepem 

 

 

  1. Adres e-mail Usługodawcy: luxed89@wp.pl

 

 

§ 4

Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu niezbędne są:

 

 

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet 

 

 

  1. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

 

 

  1. włączona obsługa plików cookies,

 

 

  1. jedna z ogólnodostępnych przeglądarek internetowych;

§ 5

Informacje ogólne

 

 

 

  1. Usługodawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta. 

 

  1. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Usługi znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta. 

 

  1. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i euro i są cenami brutto.

 

  1. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana będzie podana w Sklepie w opisie Usługi.

§ 6

Zasady składania Zamówienia 

W celu złożenia Zamówienia należy:

 

  1. wybrać Usługę będącą przedmiotem Zamówienia,

 

  1. wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie niezbędnych danych w tym danych Klienta,

 

  1. opłacić Usługę i zaakceptować Regulamin sklepu.

§ 7

Wykonanie Umowy 

 

 

  1. Zawarcie Umowy  między Klientem a Usługodawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym i jego skutecznym opłaceniu.

 

  1. Po złożeniu Zamówienia Usługodawca potwierdza jego otrzymanie. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Usługodawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.

 

  1. Czas dostarczenia produktu cyfrowego następuje natychmiast, maksymalnie do 24h od momentu zaksięgowania należności od klienta za dany produkt na rachunku bankowym sklepu. Inne produkty, są wysyłane poprzez firmę kurierską w przeciągu 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania należności od klienta za dany produkt na rachunku bankowym sklepu.

 

 

 

§ 8

Prawo odstąpienia od umowy 

 

 

 

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy  bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

 

 

 

  1. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dnia skutecznego opłacenia Zamówienia.

 

 

 

  1. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Usługodawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.

 

 

 

  1. Oświadczenie może być wysłane drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Usługodawcy.

 

 

 

  1. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Usługodawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

 

 

 

  1. Skutki odstąpienia od Umowy:

 

 

 

  • W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.

 

 

 

  • W przypadku odstąpienia od Umowy Usługodawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności.

 

 

 

  • Zwrotu płatności Usługodawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.

 

 

 

  1. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:

 

 

 

  • o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za zgodą Konsumenta,

 

 

 

  • o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

 

 

 

§ 9

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 

 

 

 

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.phphttp://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

 

 

 

  1. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Usługodawcą. 

- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Usługodawcą. 

- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Usługodawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

 

§ 10

Dane osobowe w Sklepie internetowym 

 

 

 

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Usługodawca.

 

 

 

  1. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy , a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.

 

 

 

  1. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym. 

 

 

 

  1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości zawarcia Umowy . 

 

 

 

  1. Tym samym dane osobowe będą wykorzystywane:

 

-  w celu realizacji Usług

 

-  w celu przesyłania powiadomień o terminach spotkań lub ich anulowaniu - na adres mailowy lub numer telefonu komórkowego podanego podczas rozmowy telefonicznej lub osobistej z administratorem.

 

 

 

  1. Dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016

 

 

 

  1. Dane osobowe mogą być udostępniane upoważnionym współpracownikom, podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów prawa.

 

 

 

  1. Dane będą przechowywane na okres niezbędny do wykonania usług

 

 

 

  1. Osobom, których dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania ich danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

 

 

 

  1. Klient ma prawo do żądania od dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. 

 

 

 

  1. Klient ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

 

 

 

  1. Klient ma prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem moich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

 

 

  1. Klient ma prawo do wycofania wszystkich danych zgód w dowolnym momencie, ale wycofanie zgód nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed ich wycofaniem.

§ 11

Prawa autorskie

 

 

 

  1. Teksty, zdjęcia, grafiki, multimedia oraz znaki towarowe udostępniane w ramach Sklepu są utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegającym ochronie prawnej. 

 

 

 

  1. Prawami autorskimi do ww. materiałów dysponuje Usługodawca bądź inny podmiot, od którego Usługodawca uzyskał odpowiednią licencję.

 

 

 

  1. Wszelkie materiały udostępniane przez Usługodawcę mogą być wykorzystywane wyłącznie na własny użytek, o ile nic innego nie wynika z ustaleń Stron. Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie, zgrywanie i pobieranie w jakikolwiek sposób materiałów poza zakresem dozwolonego użytku. 

 

 

 

  1. W przypadku naruszenia zakazu, o którym mowa w niniejszym paragrafie, w tym naruszenia praw autorskich, Usługodawca ma prawo domagać się od Klienta odszkodowania i zadośćuczynienia. Klient w ww. zakresie może ponosić odpowiedzialność cywilną lub karną.

 

§ 12

Reklamacje

 

  1. Klient ma prawo zgłaszać reklamacje, w przedmiocie niewykonania lub niedostarczenia produktu.

 

  1. Klient zobowiązany jest zgłosić Usługodawcy wszelkie reklamacje, o których mowa w ust. 1 najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zakupu produktu.

 

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące Usługi winny być zgłaszane pocztą elektroniczną na adres luxed89@wp.pllub na piśmie na adres Usługodawcy.

 

  1. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

 

 

 

&13

Postanowienia końcowe

 

1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

 

2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych. 

 

 

 

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu